Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca rynkowy debiut wody kokosowej Coconaut, której dystrybutorem jest Quest Food Polska. Dla marki pracują firmy marketingowe  Sixtyone Yards, &Sons Strategic Consultants i Truskavka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Korzyści z picia wody kokosowej reklamują Coconaut (wideo)

Cykl filmów regularnie publikowanych na Facebooku i YouTube, z przymrużeniem oka prezentuje korzyści, jakie niesie picie wody kokosowej.

- Zależy nam na zbudowaniu lifestylowej marki dla ludzi, którzy żyją aktywnie, dbając jednocześnie  o swoje zdrowie. W ich życiu wiele się dzieje, są w biegu. Mimo to chcą działać na 100 proc. - mówi Małgorzata Dajczer z agencji &Sons Strategic Consultants, odpowiedzialnej za strategię marki Coconaut.

Format komunikacyjny oparty jest na postaci Coconauty - przybysza w kasku, szortach i japonkach będącego zabawną personifikacją produktu. Coconauta pojawia się na ratunek aktywnemu życiu.

Projekt opakowań, identyfikację marki oraz kampanię launchującą przygotowała agencja Sixtyone Yards. Za strategię marki oraz consulting kreatywny odpowiada & Sons Strategic Consultants. Spot wyprodukowało studio Truskavka.

Produkty Coconaut dostępne będą w wybranych sieciach sklepów oraz na stacjach benzynowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"