comScore kupuje M:Metrics

Firma badawcza M:Metrics została przejęta za 44,3 miliona dolarówprzez comScore.

km
km
Udostępnij artykuł:

comScore specjalizuje się w badaniach korzystania z internetuprzez użytkowników komputerów, podczas gdy M:Metrics bada rynekmobilnej reklamy i korzystanie z różnego rodzaju usług przezużytkowników telefonów komórkowych - informuje serwisMediaweek.

"Mamy silną pozycję w monitorowaniu korzystania z internetu napecetach i naszym zdaniem, z biegiem czasu to korzystanie będziedzielone z urządzeniami mobilnymi (...) To ważny segment rynkuktóry potrzebuje pokrycia, a M:Metrics daje nam taką możliwość" -stwierdził Magid Abraham, prezes i dyrektor wykonawczycomScore.

Jeden z największych konkurentów comscore jakim jest Nielsen, wubiegłym roku zakupił firmę Telephia aby umocnić swoją pozycję narynku badań mobilnej przestrzeni. Jednak zdaniem Abrahama,M:Metrics jest bardziej odpowiednia do monitorowania mobilnegointernetu i jest lepszym uzupełnieniem dla comScore.

Z usług M:Metrics korzysta około 180 klientów, wśród których sątakie firmy jak Verizon, Vodafone i Microsoft. Na skutek przejęcia,założyciele firmy Will Hodgman i Seamus McAteer wejdą do zespołuzarządzającego comScore.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele