Unilever zatrudnił szefową marketingu i digitalu

Conny Braams objęła nowo utworzone stanowisko chief marketing and digital officer w koncernie Unilever. Przejęła obowiązki dyrektora marketingu Keitha Weeda, który niemal rok temu przeszedł na emeryturę.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Conny Braams na nowym stanowisku połączy obowiązki globalnej szefowej marketingu z nadzorem nad obszarem marketingu cyfrowego. W komunikacie Unilever podał, że rozważa likwidację samodzielnego stanowiska dyrektora marketingu. Taka deklaracja padła już wiosną tego roku.

Braams  ostatnio pełniła funkcję executive vice-president w Unilever Middle Europe oraz szefowej koncernu w krajach Beneluxu. Karierę w Unileverze zaczynała w 1990 roku od stanowiska product manager marki Unox & Cup-a-Soup.  CEO Unilevera Alan Jope opisuję ją jako "jedną z najskuteczniejszych i utalentowanych liderek branży FMCG, której działania są motorem zmian".

Menadżerka będzie nadzorować prace nad 400 markami w portfolio Unilevera. W obszarze digital marketingu jej zadaniem będzie walka z nieprzejrzystymi praktykami rynkowymi (np. ad fraud) i kontrola nad łańcuchem zakupu mediów cyfrowych.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa