Pracę w Unileverze Keith Weed zaczął w 1983 roku. Pełnił wiele różnych funkcji także na kierowniczych, w strukturach marketingowych firmy, był m.in. globalnym szefem marketingu dla kilku kategorii produktowych, w tym środków do pielęgnacji włosów i jamy ustnej.
W 2010 roku Weed został globalnym szefem ds. marketingu i komunikacji.

Keith Weed był inicjatorem wielu akcji, które miały na celu m.in. większą transparentność w relacjach z agencjami mediowymi.
- Spędziłem przyjemny czas w firmie, z wieloma stanowiskami w różnych krajach. W mojej obecnej roli miałem przywilej kierować jednymi z najlepszych zespołów marketingu, zrównoważonego rozwoju i komunikacji na świecie. Jako drugi pod względem wielkości reklamodawca na świecie byliśmy w stanie wykorzystać naszą skalę pod względem skuteczności i wydajności, a także byliśmy w stanie w doprowadzić do większej odpowiedzialności, przejrzystości i odpowiedzialności w branży reklamowej i cyfrowej – powiedział Weed.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/unilever-chce-zeby-przy-jego-obsludze-pracowaly-osoby-z-roznych-agencji-kreatywnych,7171432906307713a ##
Weed poinformował o odejściu z Unilevera kilka dni po tym, jak ogłoszono, że z firmy odchodzi Paul Polman, jej prezes.











