Coraz więcej powitalnych maili od internetowych sklepów

72 procent najpopularniejszych amerykańskich sklepów internetowychregularnie wysyła w tym roku powitalne wiadomości e-mail do swoichnowych użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się nabadanie firmy Email Experience Council, oznacza to wzrost wporównaniu z ubiegłym rokiem, gdy wskaźnik ten wynosił 66procent.

Zdecydowana większość internetowych sprzedawców wysyła takiee-maile w ciągu 10 minut od rejestracji danego użytkownika na ichstronie. 19 procentom badanych sklepów zajmuje to powyżej jednejdoby, a blisko 1/3 ponad tydzień.

Z badania Email Experience Council wynika także, że 58 procenttakich wiadomości jest zgodnych z ustawą antyspamową CAN-SPAM, cooznacza, że zawierają adres zwrotny i możliwość rezygnacji zsubskrypcji (przed rokiem wskaźnik ten wyniósł 52 procent).

W bieżącym roku wzrosła ilość powitalnych maili wysyłanych wformacie HTML: z 69 do 79 procent. Z kolei podobnie jak przedrokiem w tematach 3/4 wiadomości uwzględniona była nazwa danegosklepu online.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa