Format wydania wynosi 210 na 273 mm, podczas gdy normalnie pismo ma wymiary 190 na 253 mm. Wydawca zapowiada, że “Cosmopolitan” w większym formacie ukazywać się będzie dwa razy w roku - raz jesienią i raz wiosną.
Miesięcznik od tego numeru ma nowy układ działów, jest w nim więcej tematów poświęconych gwiazdom, została rozbudowana część dotycząca psychologii, miłości, relacji z bliskimi i kariery. Sekcje moda i uroda zostały umieszczone obok siebie, i tworzą rozbudowany, spójny blok poświęcony najnowszym trendom.
“Cosmopolitan” zyskał czytelniejszy podział na sekcje, w piśmie zastosowano nową czcionkę. Zmieniony został też spis treści, w którym wyraźnie wyodbrębniono tematy z okładki.
Numer ukazał się w normalnej cenie 5,99 zł i w nakładzie 160 tys. egz. Nie wspiera go kampania promocyjna.
Z danych ZKDP wynika, że w maju br. sprzedaż ogółem “Cosmopolitan” wyniosła 107 891 egz. (wiecej na ten temat).












