Paula Glanc będzie odpowiadać za strategię komunikacji i integrację działań PR z kampaniami influencerowymi oraz eventami — informuje Creative Brand Stories.
Cieszę się, że dołączyłam do tak kreatywnego zespołu, w którym jest przestrzeń na odważne koncepcje i ich sprawną realizację. Przed nami intensywny czas – chcę rozwijać się razem z działem public relations oraz wspólnie robić duży szum w branży, pokazując nasze odważne i ultrakreatywne projekty
— Silny komponent PR-owy ma pozwolić na budowanie spójnej narracji we wszystkich punktach styku z marką, podkreśla Monika Buchwald, CEO i head of creative & strategy w Creative Brand Stories. — Projektujemy komunikację, która realnie wzmacnia wizerunek i widoczność marek, łącząc relacje z mediami, influencerów i precyzyjny storytelling – dodaje.

W ostatnich tygodniach agencja zrealizowała projekty komunikacyjne dla marek takich jak Kappahl, OCHNIK, Maspex, Ania Kruk, Olini i Newbie. Wśród dotychczasowych realizacji znalazły się m.in. jubileusz 25-lecia Kappahl Polska czy Liga Kubusiowego Narciarza dla marki Kubuś.
Creative Brand Stories skupia trzy komplementarne agencje: Creative Brand Stories (PR & brand experience), Bossa Nova Events (produkcja eventowa) oraz Box of Stories (kreatywne boxy korporacyjne). Taka struktura ma gwarantować elastyczność w komunikacji oraz dbałość o spójność strategiczną niezależnie od punktu kontaktu konsumenta z marką.
Krakowska agencja brand experience rozwija kompetencje w zakresie public relations, koncentrując się na obsłudze marek premium, fashion, beauty i lifestyle.











