Credit Agricole stawia w wyszukiwarkach na Cube Group

Agencja Cube Group wygrała przetarg na prowadzeniu działań marketingowych Credit Agricole Bank Polska w wyszukiwarkach. O zlecenie starały się też Performance, MEC/Outrider, K2 i Bluerank.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Cube Group zajmie się dla Credit Agricole Bank Polska działaniami PPC w wyszukiwarkach, głównie kampaniami reklamowymi Google Adwords. Umowę podpisano na rok. Wcześniej bank realizował te działania samodzielnie. To zlecenie Cube Group zdobyła w dwuetapowym przetargu rozpoczętym w czerwcu. - Przystępując do oceny przedstawionych projektów, wyróżniliśmy około 40 kluczowych dla nas czynników, do których należały m.in. potencjał i warsztat agencji, strategia operacyjna wraz z optymalnym doborem narzędzi, umiejętność realnego prognozowania efektów oraz jakość zaproponowanej kampanii. Oferta Cube Group była najlepsza pod względem innowacyjności konceptu, zintegrowanego i strategicznego podejścia, a także efektywności kosztowej - opisuje Damian Ludke, dyrektor ds. marketingu internetowego w Credit Agricole Bank Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"