Firma Cube Group uzasadnia, że dzięki własnej sieci afiliacyjnej NetSales, będzie mogła budować bezpośrednie relacje z wydawcami internetowymi. - To znacznie skuteczniejsze niż współpraca z dużymi wydawcami i innymi sieciami afiliacyjnymi - opisuje Marcin Michalski, account director w firmie koordynujący ten projekt. NetSales ma się opierać na opracowywaniu i realizowaniu z klientami indywidualnych strategii reklamowych.
Obsługą sieci zajmuje się obecnie w Cube Group ośmiu specjalistów e-marketingu w ramach działów: technicznego, kreatywnego, obsługi klientów i obsługi afiliantów. W najbliższym czasie zostanie stworzony dział research & development, który będzie się skupiał na lepszej monetyzacji powierzchni afiliantów przy jednoczesnym szybszym i tańszym prowadzeniu programów klientów.
Firma pozyskała już dla sieci NetSales pierwszych klientów (m.in. Allianz Bank, Microsoft i Netię) dzięki prowadzonej od kilku tygodni kampanii teaserowej konwertyci.pl. Do połowy przyszłego roku Cube Group chce przyciągnąć do tej oferty 10 tys. wysokiej jakości wydawców poza mainstreamowymi. - Nie będziemy współpracować ze wszystkimi marketerami - chcemy oferować witrynom programy o wysokiej efektywności i atrakcyjnych stawkach - podkreśla Andrzej Cudny , prezes zarządu firmy.












