Cumulus realizuje program lojalnościowy dla Petro – Oil LCS

W marcu 2006 roku ruszył nowy program lojalnościowy Petro-Oil LCS pod nazwą 'Tankuj PetroDolary'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kompleksowym przygotowaniem programu zajęła się lubelska agencja Cumulus. Program lojalnościowy zakończy się w lutym przyszłego roku.

Podstawą programu lojalnościowego jest program punktowy. Za zakupy dokonane w Petro – Oil LCS otrzymuje się punkty, które później wymieniane są na markowe produkty. Wśród nagród są  zabawki, sprzęt AGD / RTV, przedmioty osobistego użytku oraz sprzęt biurowy. Nie zabrakło też nagród typowo motoryzacyjnych, w tym sztandarowego dla Petro-Oil oleju silnikowego Platinum.

Na potrzeby programu Cumulus wydrukował katalogi nagród oraz karty punktowe i zgłoszeniowe. Cumulus stworzył także odrębną stronę internetową programu, na której Klient w każdej chwili może sprawdzić stan swojego konta, sprawdzić dostępność nagród oraz zrealizować wymianę punktów np. na telewizory czy sprzęt DVD. Cumulus zajmie się także produkcją i zakupem nagród na potrzeby programu.

- Program lojalnościowy to jednak coś więcej niż tylko program punktowy. W ramach naszej akcji polepszamy nasze relacje z Klientami. Obsługa staje się szybsza, a to między innymi zasługa nowego systemu internetowego kontaktowania się z Klientem. Teraz możemy reagować na potrzeby sklepów i stacji w ciągu kilku sekund. To znacznie ułatwia pracę – i naszą, i naszych Klientów – mówi Leszek Bicki, prezes zarządu Petro – Oil LCS.

Do udziału w programie Tankuj PetroDolary będą kwalifikowani kontrahenci firmy Petro-Oil, czyli sklepy o powierzchni handlowej do 500 m2, zakłady produkcyjny, przedsiębiorstwa transportowe spełniające warunki regulaminu programu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii