Nowe serwisy internetowe oraz newslettery wraz z odnowionym Internetowym Centrum Abonenta (ICA) zastąpią dotychczasową drukowaną wersję magazynu Plus+. - To rozwiązania nowoczesne, wygodne dla abonentów, a przy tym proekologiczne - mówi Maciej Kiryłło, dyrektor wykonawczy pionu marketingu i członek zarządu Canal+ Cyfrowy. Cyfra+ deklaruje, że niebawem zaproponuje e-rachunek z formami płatności w wersji elektronicznej. Nowa strona Cyfry+ oferuje zwiastuny filmowe, zapowiedzi najbliższych premier, materiały z kanałów tematycznych, ciekawostki z życia gwiazd, gry flaszowe kanałów MiniMini i ZigZap, a także przepisy kulinarne zaczerpnięte z programów Kuchni.tv. Serwis wykorzystuje aplikacje taką jak interaktywny przewodnik po programach.
Zmieniony serwis Canal+ zawiera trailery filmów i nagrania z magazynów: „Aktualności Filmowe” czy „Łapu-Capu Extra”. Wkrótce pojawią się blogi dziennikarzy sportowych m.in. eksperta ligi angielskiej Rafała Nahornego, ligi włoskiej Tomasza Lipińskiego, a także ligi francuskiej Rafała Dębińskiego.

Stronę Cyfry+ zaprojektowała agencja interaktywna Argonauts° (Grey Group), a nowy serwis Canal+ agencja Tribal DDB.











