Pierwszy spot promuje odświeżoną, wprowadzona 14 lutego ofertę telewizyjnych pakietów. Film zachęca do wyboru oferty telewizyjnej, dostępnej już od 20 złotych miesięcznie i z nawet 6 miesiącami na start bez opłat.
Drugi ze spotów promuje internet domowy LTE wraz z Zestawem Internetu Domowego 300 i zachęca do testowania go przez 2 miesiące za 9 złotych.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów w telewizji Polsat, na kanałach tematycznych Polsatu i TVS, a także w wybranych rozgłośniach radiowych. Kampanie online obejmą m.in. serwisy horyzontalne i social media.
Za scenariusz i realizację filmów odpowiada agencja Grey Group Poland, reżyserowali Mariusz Palej (spot oferty TV) oraz Piotr Janowski (spot oferty Internet LTE). Producentem jest Mariusz Matwiejczuk, a postprodukcją zajął się LocoMotive. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Vizeum.

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 7,25 mld zł wpływów ze sprzedaży (wobec 7,19 mld zł rok wcześniej) i 788 mln zł zysku netto (po wzroście o 108,8 mln zł w skali roku).











