“Czas na Wnętrze” z dwiema okładkami

Wrześniowy numer miesięcznika “Czas na Wnętrze” (AVT-Korporacja) ma dwie różne okładki. Pierwsza pokazuje willę z basenem, druga charakterystyczne wnętrze z krzesłem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Nakład numeru wyniósł 40 tys. egz. - z każdą z okładek ukazało się po 20 tys. egz. wydania.

- Redakcja czeka na mailowe opinie czytelników, dotyczące tego, która z dwóch opcji bardziej im się podoba. Najciekawsze uzasadnienia będą nagrodzone upominkami - mówi Marta Siesicka, redaktor naczelna pisma.

grafika

Miesięcznik “Czas na Wnętrze” bez zmian kosztuje 9,95 zł.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii