„Czas na wyszukane miejsce” w kampanii Dom.gratka.pl

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Dom.gratka.pl (należącego do Grupy Polskapresse). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Czas na wyszukane miejsce”, przygotowała agencja Neue Modell.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Czas na wyszukane miejsce” w kampanii Dom.gratka.pl

Akcja jest skierowana do osób w wieku 25-34 lat. Ma na celu wzmocnienie rozpoznawalności Dom.gratka.pl oraz wzrost oglądalności ofert klientów biznesowych.

W ramach akcji w serwisie pojawił się kreator mapy, dzięki któremu użytkownicy mogą wyszukiwać nieruchomości na podstawie swojego stylu życia, m.in. sposobów spędzania wolnego czasu.

grafika

Kampania obejmuje też reklamy w radiu (stacje z oferty Eurozetu) oraz internecie (m.in. serwisy lifestylowe, kulturalne, sportowe i kulinarne, portale informacyjne).

Koncepcją reklam i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się agencja Neue Modell.

W lipcu br. Dom.gratka.pl zanotował 939,3 tys. użytkowników i 27,1 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"