“Cztery Kąty” straciły najwięcej, ale pozostają liderem

W listopadzie ub.r spadki sprzedaży zanotowały prawie wszystkie magazyny wnętrzarskie, straciły jedynie “Cztery Kąty” pozostające liderem oraz pismo “Dom & Wnętrze”. Najwięcej zyskało “M jak Mieszkanie”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rozpowszechnianie płatne razem “Czterech Kątów” (Agora SA) w listopadzie 2010 roku wyniosło 72 008 egz. i było o 19,7 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten zanotował największy spadek w rankingu.

Drugą lokatę w zestawieniu zajął magazyn “M jak Mieszkanie” (Murator SA), który rozszedł się w nakładzie 52 825 egz., notując wzrost o 21,9 proc. względem listopada 2009 roku – największy w zestawieniu.

Na trzecim miejscu znalazło się pismo “Moje Mieszkanie” (Murator SA) z rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 45 655 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 4,5 proc.

W bazie ZKDP brak na razie danych o rozpowszechnianiu miesięcznika “Mój Piękny Dom” (Burda Publishing Polska) za listopad ub.r., bo miał on wydanie łączone listopadowo-grudniowe.

Porównując dane z listopada ub.r. do danych z października ub.r. widać, że największy wzrost także zanotowało “M jak Mieszkanie” (aż o 45,6 proc.), a najwięcej straciły “Cztery Kąty” (34 proc.). Rozpowszechnianie płatne razem październikowo-listopadowego numeru magazynu “Elle Decoration” (Burda Publishing Polska) wyniosło 19 428 egz. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska