Czwarty odcinek programu "Salonowe Rewolucje" jest już w Internecie

Wielu handlowców zastanawia się, co wpływa na decyzje zakupowe klientów oraz jak skutecznie sprzedać produkt. Polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń WIŚNIOWSKI znalazł na to receptę. Wraz z grupą ekspertów, m.in. dr Markiem Borowińskim, znanym Shop Doctorem, pokazuje innowacyjne podejście i know-how przyszłości. Już od 4 czerwca na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI można bezpłatnie obejrzeć czwarty odcinek programu „Salonowe Rewolucje”. Widzowie serii przekonają się, w jaki sposób zmienić zwykłe punkty handlowe w nowoczesne salony sprzedaży XXI. Nowy odcinek programu „Salonowe Rewolucje” przedstawia szybką metamorfozę salonu JAPI-BUD z Pszczyny. Dzięki nowej aranżacji przestrzeni, wykorzystującej autorską koncepcję komunikacji produktowej, całe pierwsze piętro zmieniło się w nowoczesną przestrzeń sprzedażową. Powstała także zupełnie nowa ekspozycja na zewnątrz, która stanowi wizytówkę salonu. Proces zmian można obejrzeć pod linkiem www.youtube.com/watch?v=ljkjdVUZgSQ&feature=youtu.be oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl . Ekspozycja zewnętrzna, powstała w miejscu niewykorzystanej przestrzeni, prezentuje bramę i ogrodzenie MODERN marki WIŚNIOWSKI. To ogrodzenie jest częścią systemu Home Inclusive, która łączy wzorniczo bramy, okna, drzwi i ogrodzenia WIŚNIOWSKI. Goście salonu mogą także sprawdzić jak działa MultiBox, czyli funkcjonalny słupek pełniący rolę skrzynki na listy i paczki oraz w jakich wariantach występuje. Ta część to dopiero zapowiedź tego, co znajduje się w środku, a jej zadaniem jest zachęcić potencjalnego klienta do wejścia. Wewnątrz centralną część stanowi Strefa Konceptu, w której równomierne oświetlenie potęguje wrażenie spójności bram, okien, drzwi i ogrodzenia w kolorze z palety barw Home Inclusive 2.0. Kolekcja ta pozwala dobrać kluczowe elementy posesji i domu tak, by harmonijnie się dopełniały i tworzyły przemyślaną oraz spójną całość. Niezwykle istotną rolę odgrywają tu strukturalne barwy z drobinkami metalicznymi, nadające efekt 3D powierzchni. Co wyróżnia salon JAPI-BUD z Pszczyny? Punktu sprzedaży JAPI-BUD dzięki metamorfozie marki WIŚNIOWSKI zyskał zupełnie nowe oblicze. Nie tylko od strony wizualnej, ale i komunikacji z klientami. - Kluczowa jest tu innowacyjna komunikacja produktowa. Nadaliśmy jej wizualny wymiar, a zaczynamy od oprowadzania klienta po salonie, żeby pomóc odnaleźć mu się w przestrzeni i sprawić, aby zobaczył pełną ofertę w odpowiedniej kolejności. Dzięki zastosowaniu strzałek wiadomo w jakim kierunku się przemieszczać i co się tam znajduje – takie wskazówki są bardzo cenne. Ponadto produkty na ekspozycji są oznaczone specjalnymi naklejkami zawierającymi polecenia zachęcające do interakcji i podstawowe informacje – tłumaczy dr Marek Borowiński Shop Doctor i ambasador projektu „Salonowe Rewolucje”. - Chcemy, aby kupujący wypróbował prawdziwe produkty: otworzył, dotknął, sprawdził jak działają, dlatego nie montujemy kartonowych imitacji. Klient wie, co kupuje, nie podejmuje decyzji na podstawie obrazka w katalogu ani modelu z plastiku – dodaje dr Borowiński.   Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI. Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Salony sprzedaży, które wzięły udział w projekcie Salonowe Rewolucje:

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
grafika

  • P.P.H.U. "Artex" Artur Petla
  • P.P.H.U. BOMARD Czesław Kędziora
  • P. H. U. Olbud Straszyn
  • JAPI-BUD DUDA Sp.j.
  • P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek  
  • Materiały Budowlane Sp. z o.o.
  • F. P. H. U Nowoczesny Dom  
  • P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych

grafika

 

Wiśniowski – Czołowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz nowoczesnych rozwiązań dla domu. Firma z 30-letnim doświadczeniem w branży budowlanej. WIŚNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniające jakość i najwyższe standardy, a stałe doskonalenie personelu, produktów i linii technologicznych przyczynia się do powstania produktów na najwyższym poziomie, cenionych w kraju i za granicą. WIŚNIOWSKI press box

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji