Daniel Przemęcki: z Avon do Tatuum

Daniel Przemęcki objął stanowisko chief marketing officera odzieżowej marki Tatuum. Poprzednio, przez blisko cztery lata, był związany z Avon Cosmetics Polska.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Daniel Przemęcki: z Avon do Tatuum
Daniel Przemęcki

W Tatuum Daniel Przemęcki kieruje zespołem marketingu. Odpowiada m.in. za opracowywanie i wdrażanie strategii oraz planów marketingowych, zajmuje się też tworzeniem i realizacją narracji marki oraz komunikacji 360°, obejmującej także sklepy stacjonarne.

Do Tatuum przeszedł z Avon Cosmetics Polska, gdzie przez blisko cztery lata pracował w dziale marketingu. Najpierw jako head of category, brand & media, a potem jako head of marketing.

Wcześniej, przez blisko 11 lat, związany był z koncernem Danone. Pracował tam m.in. na stanowisku dyrektora marketingu, a także marketing managera marki Activia na Europę Centralną i kraje nordyckie.

Lata 2007–2010 spędził w Unileverze, gdzie pełnił m.in. funkcję junior brand managera marki Dove.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"