To kontynuacja akcji "Bądźmy na TY z legendami". Jest realizowana wspólnie z Kompanią Piwowarską, która jest jej organizatorem.
W ramach akcji w sklepach Żabka trwa konkurs, w którym do wygrania są m.in. jazda z Krzysztofem Hołowczycem, udział w zorganizowanym oglądaniu meczu Polska-Holandia z Dariuszem Szpakowskim oraz bilety na mecz piłkarski Polska - Holandia.

By wziąć w nim udział należy kupić w Żabce z użyciem aplikacji Żappka 4 piwa Tyskie Gronie, wypełnić formularz zgłoszeniowy i zagrać w grę uzyskując jak najlepszy wynik.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Żabka - Piwo Tyskie
Spoty, w ramach kampanii z udziałem legend świata sportu, emitowane są w telewizji, na platformach VOD, na nośnikach cyfrowych oraz tych ulokowanych w witrynach i wewnątrz naszych sklepów. Informacje o kampanii dostępne są także w aplikacji Żappka.

Za koncepcję kreatywną akcji odpowiada agencja Gong. Natomiast planowaniem, zakupem mediów i realizacją strategii zajmuje się dom mediowy Value Media. Kampania trwać będzie do 9 września br.











