DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Nazwa projektu pochodzi od imienia Phyllis Robinson, pierwszej copywriterki w DDB Worldwide i pierwszej kobiety, która w tej sieci w Stanach Zjednoczonych objęła stanowisko copy chief.

Projekt ten wspiera i promuje Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide. Wyjaśnia on, że projekt ten uznaje znaczącą rolę kobiety i potrzebę równości płci na poziomie przywództwa w agencji.

Projekt składa się z czterech głównych elementów. Po pierwsze chodzi o dostosowanie spersonalizowanego programu rozwoju na poziomie zarządzania DDB Worldwide. Po drugie - realizację zadań na poziomie globalnych przetargów i przy obsłudze globalnych klientów agencji. Po trzecie - zapraszanie kobiet do udziału w ważnych branżowych, międzynarodowych wydarzenia. I po czwarte - gwarantowanie rejestracji i udziału kobiet w programach szkoleniowych i seminariach DDB Worldwide.

Globalna Rada Kreatywna DDB Worldwide wybrała kobiety z 12 różnych biur agencji w 9 krajach na świecie: Brazylii, Bombaju, Nowej Zelandii, Paryżu, Dusseldorfie, Berlinie, RPA, Miami, Hiszpanii, Toronto, Nowym Jorku i Chicago.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"