DDB Warszawa zdobywa w przetargu obsługę eobuwie.pl

Agencja DDB Warszawa wygrała przetarg reklamowy platformy sprzedażowej eobuwie (część Modivo).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W wyniku rozstrzygniętego przetargu, agencja DDB Warszawa zajmie się obsługą projektową brandu eobuwie (część spółki Modivo), w tym działaniami kreatywnymi, przygotowaniem spotu oraz kampanii digital.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/modivo-ceny-promocja-koniec-eobuwie-pl ##

- Zależało nam na znalezieniu partnera, który szuka nieszablonowych rozwiązań. Agencja DDB Warszawa przedstawiła pomysł, który doskonale współgra z dynamiką eobuwie.pl, naszą wizją i kreatywnym podejściem do komunikacji. Jestem przekonana, że ten wspólny projekt pozytywnie zaskoczy naszych klientów - mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.

- Bardzo się cieszymy, na współpracę z eobuwie.pl, to jedna z tych nielicznych polskich marek, która rewolucjonizuje swoją kategorię i porywa się na pionierskie rozwiązania w skali światowej. Jesteśmy podekscytowani tym, że możemy wspierać eobuwie.pl w ich ambitnych planach - mówi Szymon Gutkowski, dyrektor zarządzający DDB Warszawa.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"