De Dietrich reklamuje piekarnik DOP890X

W prasie i internecie rusza kampania reklamowa piekarnika DOP890X firmy De Dietrich. Akcję przygotował dział marketingu tego przedsiębiorstwa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa piekarnika DOP890X informuje, że jest on wyposażony w automatycznie podnoszony panel sterowania i wyświetlacz Color Matrics. Jednocześnie akcja promuje wizerunek firmy De Dietrich jako dostawcy najwyższej jakości urządzeń AGD.

grafika

Kampania obejmuje prasę i internet. I tak reklamy ukażą się w październikowych wydaniach luksusowych pism kobiecych (m.in. „Pani”, „Zwierciadło”) oraz magazynów wnętrzarskich (m.in. „Weranda”, „Dom & Wnętrze”, „Elle Decoration”) i podróżniczych („National Geographic”, „National Geographic Traveler”). Natomiast w internecie rozpoczęła się już kampania Ad Words przekierowujaca na stronę de-dietrich.pl, a od 13 września reklamy graficzne będą wyświetlane w serwisach o tematyce kobiecej, wnętrzarskiej, zdrowotnej i lifestylowej. Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dział marketingu firmy De Dietrich.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu