Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania

Aqua Carpatica, marka naturalnie gazowanej wody mineralnej, dotychczas obecna w traditional trade i HoReCa rozwija dystrybucję w sklepach InterMarche i E.Leclerc oraz Frisco.pl. Wspiera to kampanią pod hasłem "Dla spragnionych idealnego smaku".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Debiutuje Aqua Carpatica, ruszyła kampania
mat.pras.

Grupa docelowa kampanii to w skali kraju konsumenci w wieku 18-44 lat, dodatkowo kampania celowana jest geograficznie w miasta, w których znajdują się sklepy sieci E.Leclerc i Intermarche (a tu grupa celowa to konsumenci w wieku 25-54 lat).

Do zadań agencji Altavia Kamikaze+K2 należy m.in. przygotowanie formatów statycznych i wideo (6-sek, 15-sek) na bazie wyprodukowanych rok wcześniej spotów TV (również przez Altavia Kamikaze + K2) oraz przygotowanie postów SoMe, jak również planowanie i zakup mediów oraz prowadzenie kampanii (targetowanie, optymalizacja itp.).

Kampania toczy się pod hasłem "Dla spragnionych idealnego smaku", a jej przekaz koncentruje się na wskazaniu benefitów i unikalnych walorów smakowych pochodzącego z Karpat produktu oraz na poinformowaniu konsumentów o tym, że woda jest teraz dostępna w szerokiej dystrybucji. 

Marka Aqua Carpatica współpracuje z Altavia Kamikaze + K2 od 2024 roku, po wygranym przez tę agencję przetargu. Współpraca obejmuje przede wszystkim takie obszary, jak zarządzanie mediami społecznościowymi, wsparcie kreatywne oraz obsługa klienta w ramach bieżących działań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+