Do zadań wybranej agencji należy opracowanie nowego pozycjonowania Decathlonu, przygotowanie i kompleksową realizację idei kreatywnej. Przestrzeń będzie również nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej nowego klienta.
- Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają - komentuje Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.
Autorami koncepcji kreatywnej dla marki Decathlon są Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski, team kreatywny.
Jak ustalił portal Wirtulanemedia.pl, przetarg trwał od grudnia, zaproszono do niego cztery agencje. W finale obok Przestrzeni znalazła się agencja BBDO.
Ostatnio Decathlon realizował działania reklamowe pod hasłem "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Kolejny wygrany przetarg Przestrzeni
Decathlon to kolejny klient w portfolio agencji. Pod koniec roku Przestrzeń pozyskała regionalny projekt dla Lay’s MAXX, projekt dla piwa craft z portfolio Grupy Żywiec, a także digitalową obsługę trzech marek z portfolio Johnson&Johnson: o.b., Nicorette i Listerine.











