Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń

Agencja Przestrzeń wygrała przetarg na całościową obsługę reklamową marki Decathlon. W finale pokonała agencję BBDO.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Decathlon wybiera w przetargu reklamowym agencję Przestrzeń

Do zadań wybranej agencji należy opracowanie nowego pozycjonowania Decathlonu, przygotowanie i kompleksową realizację idei kreatywnej. Przestrzeń będzie również nadzorować pracę nad rozwojem identyfikacji wizualnej nowego klienta.

- Często proponujemy dodatkowe rozwiązania niezwiązane pozornie z głównym zadaniem briefu i widzimy, że nasi klienci takie podejście bardzo doceniają - komentuje Igor Zajda, co-founder / strategist w Przestrzeni.

Autorami koncepcji kreatywnej dla marki Decathlon są Ania Kukowska i Krystian Wojtkowski, team kreatywny.

Jak ustalił portal Wirtulanemedia.pl, przetarg trwał od grudnia, zaproszono do niego cztery agencje. W finale obok Przestrzeni znalazła się agencja BBDO.

Ostatnio Decathlon realizował działania reklamowe pod hasłem "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Kolejny wygrany przetarg Przestrzeni

Decathlon to kolejny klient w portfolio agencji. Pod koniec roku Przestrzeń pozyskała regionalny projekt dla Lay’s MAXX, projekt dla piwa craft z portfolio Grupy Żywiec, a także digitalową obsługę trzech marek z portfolio Johnson&Johnson: o.b., Nicorette i Listerine.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"