Deloitte: prasowa reklama skuteczniejsza od internetowej

Brytyjscy konsumenci zwracają większą uwagę na reklamy w prasie niżw internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Deloitte, w którymuczestniczyło 2.023 mieszkańców Wielkiej Brytanii w wieku od 16 do74 lat, wynika, że 59 procent respondentów największą uwagęprzywiązuje do reklam w czasopismach - informuje serwis BrandRepublic.

Okazało się również, że 56 procent badanych większą uwagę zwracana reklamy w prasie codziennej niż na dowolne formy reklamyprezentowane w internecie.

64 procent Brytyjczyków jest także zdania, że dowolna reklamaonline jest bardziej natrętna niż reklamy w prasie codziennej, a 26procent jest nawet skłonnych do płacenia za internetowe treści,przy których nie byłyby umieszczane żadne reklamy.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"