Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle

Globalna sieć marketingowa Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. agencje Carat, iProspect, Isobar, Vizeum) zostanie większościowym udziałowcem agencji performance marketingowej Merkle.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dentsu Aegis Network kupuje agencję performance marketingową Merkle
Dennis Woodside

Sieć Dentsu Aegis Network podpisała umowę zakupu większościowego pakietu udziałów w agencji performance marketingowej Merkle. Transakcja ma zostać sfinalizowana w przyszłym miesiącu.

Dentsu odkupi udziały od funduszu Crossover Ventures i innych akcjonariuszy. Jak poinformowano, znaczące udziały mniejszościowe ma zachować David Williams, CEO agencji Merkle.

- Wzrost gospodarki cyfrowej jest w dzisiejszych czasach jednym z niewielu pewników. Połączenie obu firm pozwoli stworzyć w tym kontekście atrakcyjną ofertę dla obecnych i potencjalnych klientów - przekazał Jerry Buhlmann, CEO Dentsu Aegis.

Agencja Merkle ma 3,4 tys. pracowników w 16 biurach w Stanach Zjednoczonych i pięć biur w innych krajach. W 2015 roku miała 436 mln dolarów przychodów, o 14 proc. więcej niż w roku 2014.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe