Kampania "Historie Dobrego Życia" opiera się na opowiadaniu indywidualnych historii związanych ze stworzeniem własnej przestrzeni. Ambasadorami kampanii są zadowolenie klienci Archicom.
"W Polish Creative Group wiemy, że najlepszy storytelling pisze samo życie. Dlatego w projekcie Archicom – Historie Dobrego Życia stworzyliśmy Gazetę Dobrego Życia – w wielkim formacie, pełną historii ludzi, którzy są prawdziwą definicją sensu działania dewelopera" – napisał na LinkedInie Maciej Jazwiecki, executive board member w Polish Cretive Group.
Historie opowiedziane na łamach "Gazety"
"Gazeta Dobrego Życia" to 8 stron z opisem historii mieszkańców lokali zakupionych od dewelopera. Bohaterowie zapraszają czytelników do wnętrz swoich mieszkań, opowiadając o największych zaletach tych nieruchomości.

Oprócz "Gazety" powstały także krótkie filmy z bohaterami, zachęcające do odwiedzenia strony dewelopera i poznania mieszkańców.











