Direct Traffic z nowym logotypem i serwisem internetowym

Agencja Direct Traffic ma nowe logo i serwis internetowy. Przygotował je dział interactive Grupy ClickAd, do której należy ta firma.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym logotypie Direct Traffic, agencji zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych, zmieniono krój czcionki i kolorystykę – z szaro-niebieskiej na zielono-białą. W znaku graficznym dodano pierścień Saturna, dzięki czemu nawiązuje on do logo kontrolującej firmę Grupy ClickAd.

Jednocześnie odświeżona została strona internetowa Direct Traffic. W serwisie zmieniono zarówno kolorystykę, wprowadzając barwy nawiązujące do nowego logotypu agencji, jak i układ treści. I tak na stronie głównej wyeksponowano trzy sekcje odzwierciedlające kompetencje firmy, wprowadzono tzw. interaktywny slajdem, zmodyfikowano menu i dodano dział „Baza wiedzy”.

grafika

Logo i nową stronę Direct Traffic przygotował dział interactive Grupy ClickAd. – Ujednolicenie wizerunku agencji zapewni lepszą identyfikację całej naszej grupy – przekonuje Maciej Teliszewski, prezes zarządu Grupy ClickAd.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"