Disney+ o was zapomniał? Nadal jest sposób na promocyjną subskrypcję

Przed swoim startem w Polsce serwis Disney+ zaoferował promocję, w ramach której można było zapłacić niższą cenę za roczną subskrypcję. Jednak po debiucie platformy nie wszyscy chętni na tę ofertę otrzymali odpowiednią wiadomość i wskazówki na ten temat. Ale wciąż istnieje możliwość skorzystania z promocji. Wirtualnemedia.pl wskazują jak to zrobić.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Disney+ o was zapomniał? Nadal jest sposób na promocyjną subskrypcję

Serwis VoD Disney+ zadebiutował w Polsce 14 czerwca 2022 r. Kontent w serwisie został zgromadzony pod sześcioma markami: Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic i Star. W ofercie jest 800 filmów, ponad 1800 seriali, w tym 150 oryginalnych produkcji Disney+.

W naszym kraju Disney+ wystartował „z przytupem”. W pierwszym tygodniu od uruchomienia w Polsce łączna oglądalność platformy wyniosła 1,9 mln osób. To około 700 tys. więcej widzów niż w pierwszych siedmiu dniach istnienia platformy HBO Max, która zadebiutowała nad Wisłą w marcu. Widzowie oglądają treści w Disney+ głównie na telewizorach.

Jak skorzystać z promocji?

Obecnie za miesięczny dostęp do Disney+ trzeba zapłacić 28,99 zł, zaś w opcji całorocznej opłaty cena abonamentu wynosi łącznie 289,90 zł.

Jednak jeszcze przed debiutem w Polsce Disney+ zaoferował użytkownikom promocję. Przewidywała ona możliwość zapisania się (w terminie od 10 maja do 14 czerwca br.) do newslettera, co po starcie platformy pozwalało na wykupienie rocznego dostępu do serwisu w zamian za 229,90 zł, a więc o ok. 20 proc. taniej niż w wypadku opłaty standardowej.

Pojawiły się jednak sygnały, że po starcie Disney+ nie wszyscy chętni na promocję otrzymali odpowiednią wiadomość, dzięki której mogli skorzystać z oferty. Okazuje się jednak, że nic straconego. Nadal istnieje możliwość dokonania takiej operacji.

Aby skorzystać z wybranej przed 14 czerwca promocji należy otworzyć stronę serwisu Disney+, a następnie rozpocząć proces rejestracji w serwisie.

grafika

Po dojściu do karty z opcjami płatności użytkownik nie wskazuje żadnej z tam proponowanych, ale opuszcza ten krok i wylogowuje się z serwisu.

grafika

W następnym kroku należy zadzwonić do biura obsługi klienta Disney+ (22 103 37 11) i zaczekać na połączenie z konsultantem. Wygodną opcją jest fakt, że w wypadku długiego oczekiwania na połączenie można skorzystać z opcji przewidującej oddzwonienie pracownika serwisu do użytkownika.

W trakcie rozmowy należy wyjaśnić konsultantowi, na czym polega problem z dostępem do promocji. Następnie trzeba podać imię i nazwisko oraz adres mailowy wpisany podczas rejestracji.

Pracownik infolinii wygeneruje unikalny, złożony z 19 znaków kod, który należy zapisać. Po zakończeniu rozmowy użytkownik przechodzi na dedykowaną stronę https://www.disneyplus.com/pl-pl/redeem, na której wprowadza podany kod i zatwierdza go przyciskiem poniżej. Po pomyślnym przebiegu tej operacji można skorzystać z promocyjnych warunków opłaty rocznej subskrypcji w Disney+.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online