Wcześniej Caroline Farley była dyrektor zarządzającą Fever PR. Opuściła agencję, aby rozpocząć własną działalność pod koniec 2022 roku. Przez ostatni rok pracowała na kontraktach dla takich agencji, jak Red Havas i Tin Man, obsługując takich klientów, jak American Express, Jaguar Land Rover i Mondelez.
Na stanowisku dyrektora ds. komunikacji w Disney+ zastępuje Amy Holland, która w październiku ubiegłego roku awansowała na wiceprezeskę ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności społecznej w The Walt Disney Company.Ma raportować do Emmy Quartly, wiceprezes ds. marketingu. W Disneyu osoby nadzorujące komunikację wewnętrzną, komunikację korporacyjną i CSR podlegają bezpośrednio Holland, podczas gdy liderzy ds. komunikacji biznesowej i krajowej w Disney Entertainment współpracują z zespołem amerykańskim i globalnym.

Holland, która opuściła Sky w marcu 2020 r. po prawie dziesięciu latach, podlega obecnie bezpośrednio prezesowi Disneya na region EMEA, Janowi Koeppenowi.











