DisplaySearch: 6-proc. spadek sprzedaży telewizorów w I kw.

W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku liczba sprzedanych naświecie telewizorów spadła o 6 procent.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej DisplaySearch wynika, że w I kwartale2009 roku na całym świecie sprzedano 43,3 miliona telewizyjnychodbiorników.

Jeszcze wyższy, bo 12-procentowy spadek do poziomu 22,1 miliardadolarów, odnotowano w przypadku dochodów ze sprzedażytelewizorów.

61,8 procenta (26,75 mln) sprzedanych w omawianym okresietelewizorów stanowiły odbiorniki LCD, 31,6 procenta (13,69 mln)odbiorniki CRT, a 6,4 procenta (2,79 mln) odbiorniki plazmowe.

Liderem pod względem dochodów ze sprzedaży była firma Samsung z21,5 procenta udziału w rynku. Na kolejnych miejscach znalazły się:LG Electronics (13,3 procenta), Sony (13,1 procenta), Sharp (7,2procenta) oraz Panasonic (6,1 procenta).

źródło: DisplaySearch

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?