Właśnie ukazała się bezkompromisowa autobiografia Janusza Filipiaka - „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”

Biznesmenem został po czterdziestce, milionerem po pięćdziesiątce. Przez lata mieszkał z rodziną w kawalerce, a dzisiaj wypłaca sobie wielomilionową pensję. W swojej książce zdradza tajemnice sukcesu.

Materiał partnera
Materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Właśnie ukazała się bezkompromisowa autobiografia Janusza Filipiaka - „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”

Wydawnictwo Znak Literanova w środę wydało autobiografię Janusza Filipiaka „Dlaczego się udało. Filozofia i strategie twórcy Comarchu”.

Filipiak w swojej książce zdradza tajemnice sukcesu, opowiada, jak robiło się interesy w latach 90., dlaczego kupił Cracovię oraz jak naukowy start-up przekształcił w nowoczesną korporację. Jego firma zatrudnia dziś ponad 6500 ekspertów, ma oddziały ponad 30 krajach i tworzy oprogramowanie dla międzynarodowych marek z listy Fortune Global 500 oraz Forbes Global 2000.

Janusz Filipiak dzieli się sprawdzoną wiedzą: jak skutecznie wyznaczać cele strategiczne, rekrutować najzdolniejszych pracowników, tworzyć struktury firmy, kontrolować organizację oraz zarządzać zespołem i czasem.

Prowokator i kapitalista, zagorzały kibic i filozof. Jak to się stało, że profesor Akademii Górniczo-Hutniczej razem z grupą studentów stworzył firmę, która od ponad 25 lat podbija światowy rynek?

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/david-rubenstein-ksiazka-liderzy-30-inspirujacych-rozmow-z-najwiekszymi-liderami-naszych-czasow-cena-opinie-gdzie-kupic,7170359092050049a ##

Autobiografia założyciela Comarchu to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą świadomie rozwijać swoją karierę, a także zrozumieć otaczającą ich rzeczywistość - nie tylko biznesową.

Więcej informacji o książce znaleźć można tutaj.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele