Dominik Piechota i Michał Trela odchodzą z "Przeglądu Sportowego"

Po ponad pięciu latach pracy Dominik Piechota zdecydował się na odejście z "Przeglądu Sportowego" (Ringier Axel Springer Polska). W gazecie pracował od 17. roku życia. Z tytułem żegna się też Michał Trela - po 6,5 latach współpracy.

NB
NB
Udostępnij artykuł:

Dominik Piechota nie podał, gdzie będzie dalej pracować, zaznaczył jednak, że pozostaje w dziennikarstwie. - Czas ogłoszeń, czas zmian. W 2020 próbujemy nowych rzeczy. Odchodzę z PS. Wspaniały czas, masa wspomnień, wielka przyjemność. Dziękuję za szansę! - napisał.

Piechota pracował w "Przeglądzie" od 2014 roku, dziennikarską karierę zaczynał w wieku 17 lat.

Michał Trela podał, że z gazetą pożegna się pod koniec stycznia, po 6,5 latach pracy.

- Podjąłem niełatwą decyzję, że nadchodzący miesiąc będzie ostatnim, jaki spędzę w @przeglad. To tam dostałem szansę pracy w wymarzonym zawodzie, za co będę zawsze wdzięczny. Dziękuję tym, którzy czytali mnie tam przez ostatnie 6,5 roku. Do zobaczenia wkrótce w nowych barwach.

Kolejny dziennikarz odchodzi z tytułu

Jak już informowaliśmy z Ringier Axel Springer Polska pożegnali się szef segmentu sportowego Michał Pol i redaktor naczelny "Przeglądu Sportowego" Przemysław Rudzki. Nowym szefem „PS” i Onet Sport od wiosny 2020 roku będzie Michał Kołodziejczyk, a do tego czasu redakcją będzie kierował wicenaczelny Paweł Wołosik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii