"GQ Poland" z brand managerką. Wcześniej pracowała m.in. w Burdzie

Z początkiem października Dominika Tabaczyńska została brand managerką w magazynie "GQ Poland" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój strategii marki, działania marketingowe oraz realizację projektów specjalnych wzmacniających pozycję czasopisma na polskim rynku.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
"GQ Poland" z brand managerką. Wcześniej pracowała m.in. w Burdzie
GQ Poland

Dominika Tabaczyńska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży wydawniczej, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu luksusowego i lifestyle’owego. Przez wiele lat związana była z wydawnictwem Burda Media Polska, gdzie jako brand managerka rozwijała takie tytuły jak "Elle", "Elle Decoration", "Glamour", "Gala" oraz "InStyle".

W swojej karierze współpracowała również z Wydawnictwem Zwierciadło oraz Marquard Media Polska.

Przed dołączeniem do "GQ Polska" pełniła funkcję dyrektorki marketingu w "AD Polska", gdzie zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowej, rozwijaniem komunikacji marki oraz współpracą partnerską w obszarach designu, sztuki i architektury.

"GQ Poland" wkrótce w sprzedaży

Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak, a do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka, Olga Łacna jako creative directorka oraz Grzegorz Kapla jako dziennikarz i redaktor magazynu drukowanego. Jakub Wojtaszczyk będzie pisał o fenomenach kultury, serialach, filmach i literaturze, a także zajmie się tematami społecznymi i psychologicznymi.

Lech Podhalicz będzie natomiast odpowiedzialny za treści online. Marcin Brylski wzmocnił zaś dział mody jako senior fashion editor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"