Dominika Tabaczyńska ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży wydawniczej, ze szczególnym uwzględnieniem segmentu luksusowego i lifestyle’owego. Przez wiele lat związana była z wydawnictwem Burda Media Polska, gdzie jako brand managerka rozwijała takie tytuły jak "Elle", "Elle Decoration", "Glamour", "Gala" oraz "InStyle".
W swojej karierze współpracowała również z Wydawnictwem Zwierciadło oraz Marquard Media Polska.
Przed dołączeniem do "GQ Polska" pełniła funkcję dyrektorki marketingu w "AD Polska", gdzie zajmowała się tworzeniem i realizacją strategii marketingowej, rozwijaniem komunikacji marki oraz współpracą partnerską w obszarach designu, sztuki i architektury.
"GQ Poland" wkrótce w sprzedaży
Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak, a do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka, Olga Łacna jako creative directorka oraz Grzegorz Kapla jako dziennikarz i redaktor magazynu drukowanego. Jakub Wojtaszczyk będzie pisał o fenomenach kultury, serialach, filmach i literaturze, a także zajmie się tematami społecznymi i psychologicznymi.

Lech Podhalicz będzie natomiast odpowiedzialny za treści online. Marcin Brylski wzmocnił zaś dział mody jako senior fashion editor.
Biuro reklamy New Media Wave Publishing tworzą m.in. Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska oraz Michał Burecki.
80 proc. udziałów New Media Wave przejęła spółka OmiImage założona przez Omenę Mensah.













