Doping" TBWA dla Fundacji Małyszów

W poniedziałek rusza kampania prasowa przygotowana przez agencję TBWA dla Fundacji Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii, która potrwa do sierpnia br. jest promocja Sportowego Funduszu Stypendialnego utworzonego przez Fundację.

Pierwsze layouty prasowe zamieszczą na swych stronach "Przeglądu Sportowego", magazynu "Golf" oraz "Magazyn Górski".

W realizację kampanii dla Fundacji Małyszów zaangażowała się cała agencja kibicując kreacji i agencyjnym "mistrzom" w procesie tworzenia. W rezultacie powstały oryginalne, przezabawne reklamy przypominające artykuły prasowe, które w pierwszej chwili nasuwają czytelnikowi myśl, że oto Polak zdobył puchar, medal czy też pobił rekord. Okazuje się jednak, że trofeum zdobyte została w bardzo śmiesznych konkurencjach, jak np. w konkursie na najdłuższą kiełbasę czy najładniejszy balkon, a to tylko z powodu braku możliwości rozwijania talentów sportowych.

"Naszym celem było pokazanie jak brak odpowiednich środków materialnych może wpłynąć na przyszłość młodych, zdolnych dzieciaków. Myślę, że zderzenie śmiesznych sytuacji z pewnym żalem i rozgoryczeniem z powodu niewykorzystanych możliwości, w sposób dobitny ukazuje te konsekwencje i dzięki temu zachęci miłośników sportu do wspierania Sportowego Funduszu Stypendialnego" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWA.

Celem działania Fundacji Izabeli i Adama Małyszów jest pomaganie utalentowanym dzieciom  i młodzieży w realizacji marzeń o karierze sportowej oraz stwarzanie odpowiednich warunków do rozwijania pasji i umiejętności sportowych. Istotą działania Fundacji jest zwiększenie szans polskich dzieci w osiąganiu sportowych sukcesów poprzez zapewnienie im odpowiedniego sprzętu oraz pomocy materialnej.

 Cel kampanii: promocja Sportowego Funduszu StypendialnegoKlient: Fundacja Izabeli i Adama Małyszów "Wystarczy chcieć"Przedstawiciel klienta: Izabela MałyszAgencja: TBWAPrzedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TBWATELESCOPECreative director: Bartek Bartoszek, Darek RzontkowskiArt director: Marta PałkaCopywriter: Tomek SkorupaZdjecia: Marta PałkaMedia: prasaCzas trwania: czerwiec - sierpień.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji