Średnio każdy z trzech do tej pory nadanych odcinków jesiennejserii programu (emisja w czwartki o 23.15) obejrzało 530 tys. osób,a udział stacji w rynku wyniósł w tym czasie 10,61 proc. w grupie4+ i 10,46 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla nasdanych AGB Nielsen Media Reserach. Rok temu w tym paśmie Polsatmiał więcej widzów - oglądało go 980 tys. osób przy udzialewynoszącym odpowiednio 19,39 proc. i 22,04 proc.
Lepsze wyniki niż teraz program Doroty Gawryluk notował wczerwcu br., gdy w środy o takiej samej porze pokazywano jegopilotowe odcinki. Cztery wyemitowane wtedy wydania talk-showprzyciągnęły przed telewizory 750 tys. osób przy udziale w grupie4+ na poziomie 12,47 proc. (10,86 proc. w 16-49).
W paśmie obecnej emisji programu Polsat plasuje się dopiero naczwartym miejscu pod względem gromadzonej widowni. Lepsze wynikiosiągają: TVN (ma w tym czasie 1,06 mln widzów, którzy oglądająfilmy fabularne i powtórki serialu "Twarzą w twarz"), TVP 1 (790tys.; filmy fabularne) i TVP 2 (720 tys.; gł. "Warto rozmawiać" i"997").

Z analizy profilu widowni programu "Dorota Gawryluk -konfrontacje" wynika, że audycję oglądało głównie kobiety, widzowiew wieku od 30 do 30 lat i powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcynajmniejszych i największych miast.
Oglądalność "Dorota Gawryluk. Konfrontacje" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni audycji











