TweetDeck, który do tej pory był bezpłatny dla wszystkich użytkowników Twittera, umożliwia użytkownikom organizowanie obserwowanych kont w różnych kolumnach w celu łatwego monitorowania treści.
Aplikacja jest szeroko stosowana przez firmy i organizacje informacyjne, a przejście na opłatę za TweetDeck może przynieść wzrost przychodów Twittera, który walczy o ich utrzymanie po przejęciu firmy przez miliardera Elona Muska.
Rekordowa umowa
Elon Musk w październiku ub.r. sfinalizował przejęcie Twittera za 43 mld dol. Akcjonariusze firmy zatwierdzili transakcję miesiąc wcześniej. Wcześniej zapowiedział zwolnienie 75 proc. ogółu pracowników. - Cóż, myślę, że bardzo ważne jest, aby istniała inkluzywna arena wolności słowa - mówił wcześniej Musk. - Twitter stał się de facto placem miejskim, więc bardzo ważne jest, aby ludzie mieli zarówno poczucie rzeczywistości, jak i poczucie, że mogą swobodnie mówić, ale w granicach prawa - stwierdził.

Ostatnio Linda Yaccarino zastąpiła Elona Muska w roli CEO Twittera. Przeszła do platformy z mediów, konkretniej z giganta NBCUniversal, spółki zależnej Comcast Corporation. Tam nadzorowała całą globalną, krajową i lokalną sprzedaż reklam, partnerstwa, marketing, Ad Tech, dane, badania rynku i inicjatywy strategiczne NBCUniversal.











