„Doświadczenie, jakość i smak” w wiosennej kampanii Domino’s Pizza

Na outdoorze, w kinach i internecie rusza kampania reklamowa pizzerii Domino’s Pizza. Akcję przygotowały agencja Brands Alive Advertising i dom mediowy Open and Partners.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zaplanowana na cały marzec kampania Domino’s Pizza ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Z jednej strony reklamy prezentują najważniejsze wartości tej marki, takie jak doświadczenie, jakość i smak. Ponadto informują, że duża pizza w Domino’s Pizza kosztuje 29 zł.

Akcja obejmuje outdoor (nośniki wielkoformatowe w centrum Warszawy, billboardy, spoty na ekranach w metrze, autobusach i tramwajach), kina oraz internet (działania w social media, reklamy targetowane behawioralnie).

Kreację kampanii przygotowała agencja Brands Alive Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Open and Partners.

grafika

 

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online