DoubleVerify, globalna platforma pomiaru jakości mediów digital, zapowiedziała poszerzenie współpracy z Microsoft Advertising. Nowy zakres obejmuje weryfikację kampanii Audience na zasobach Microsoft i u partnerskich wydawców oraz wdrożenie DV Campaign Automator. Celem jest większa przejrzystość i efektywność działań reklamowych marek i agencji.
Więcej rozwiązań i możliwości
Według spółki marki mogą teraz uruchamiać pomiary DV w usługach Microsoft, takich jak MSN, Outlook i Microsoft Casual Games. Rozszerzenie obejmuje też kampanie wykorzystujące in-market audiences, budowane na unikalnych danych Microsoftu. Reklamodawcy zyskają dostęp do metryk jakości i możliwości optymalizacji.
DoubleVerify podkreśla, że w ramach reklam Audience można aktywować funkcje brand suitability, viewability oraz wykrywanie invalid traffic. Jednocześnie DV udostępnia DV Campaign Automator dla Microsoft Advertising, który automatyzuje tworzenie kampanii, ustawienia, zarządzanie tagami, rozliczenia i raportowanie. Ma to ograniczyć ręczne, powtarzalne czynności.

- Rozszerzenie naszej integracji z DoubleVerify, obejmujące ulepszone pomiary third-party i nowe możliwości w zakresie traffickingu, pozwala nam dostarczać naszym wspólnym klientom dodatkowe insighty - powiedziała Danielle McMeekin, VP, global performance sales w Microsoft Advertising.
Dane i insighty z kampanii są dostępne w DV Pinnacle, ujednoliconej platformie analitycznej DoubleVerify. Produkty DV wspiera DV Media AdVantage (MAP) – framework łączący weryfikację, optymalizację opartą na sztucznej inteligencji i pomiar wyników. Spółka wskazuje, że MAP to krok w kierunku kompleksowej efektywności mediów i odpowiedź na rosnące oczekiwania dotyczące przejrzystości i rozliczalności w reklamie digital.











