DoubleVerify tworzy nowy zespół DV Attention Lab

DoubleVerify („DV”), platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła uruchomienie nowego działu DV Attention Lab, który ma pomagać reklamodawcom w optymalizacji efektywności kampanii, przy użyciu szczegółowych „attention data”, dotyczących zaangażowania internautów i ekspozycji reklam.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Wyspecjalizowany zespół DoubleVerify, działający właśnie w ramach DV Attention Lab, będzie pomagać marketerom maksymalizować skuteczność ich kampanii.

Nowo utworzone laboratorium - DV Attention Lab - składa się z multidyscyplinarnego zespołu, do którego należą naukowcy zajmujący się danymi, eksperci ds. produktów i analitycy marketingowi.

W oparciu o podstawową grupę ponad 20 pracowników na całym świecie, laboratorium będzie koncentrować się na dostarczaniu reklamodawcom wskazówek i spostrzeżeń z obszaru „attention data” oraz zaleceń dotyczących skuteczności kampanii, opartych na wykorzystaniu autorskiej technologii DV Authentic Attention i obejmujących branżowe raporty porównawcze, przewodniki po najlepszych praktykach, przykładowe case studies i wiele innych.

- Ponieważ reklamodawcy zmagają się z niepewnością ekonomiczną, potrzeba zrozumienia i maksymalizacji skuteczności reklam jest ważniejsza niż kiedykolwiek – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify - Tradycyjne KPI, takie jak viewability i kliknięcia, nie są wystarczająco skuteczne w określaniu, czy reklama ma wpływ na końcowego odbiorcę, a dodatkowo zmiany regulacyjne skutkujące wycofaniem cookies utrudniają markom korzystanie z istniejących narzędzi. Mając to na uwadze, jesteśmy przekonani, że przyjazne dla prywatności wskaźniki uwagi (attention metrics) staną się nową walutą efektywności w branży. Bardzo nas cieszy fakt, że uruchamiamy w firmie nową dywizję, czyli DV Attention Lab i będziemy pomagać reklamodawcom poruszać się w dzisiejszym cyfrowym krajobrazie.

Firma DoubleVerify wprowadziła w ostatnim czasie na rynek narzędzie DV Authentic Attention Snapshot - przegląd danych dotyczących uwagi, dostępny dla wszystkich współpracujących z DoubleVerify marketerów bez dodatkowych kosztów. Ta funkcja pomaga klientom DV osiągnąć większą skuteczność kampanii w obecnych warunkach makroekonomicznych. Dostarczany co tydzień Snapshot zapewnia głębokie dane analityczne z obszaru „attention data”, z łatwymi do przyswojenia insightami w celu zidentyfikowania najlepiej i najsłabiej działających reklam, porównywania wyników reklamodawców w określonej branży itp.DV Authentic Attention to rozwiązanie efektywnościowe, które analizuje ponad 50 parametrów, dotyczących ekspozycji reklamy digital i zaangażowania konsumenta - w czasie rzeczywistym. Pod kątem ekspozycji, DV Authentic AttentionⓇ ocenia całą prezentację reklamy, określając ilościowo jej intensywność i pozycję za pomocą wskaźników, które obejmują m.in. czas oglądania, udział w ekranie, prezentację wideo, słyszalność itp. Pod kątem zaangażowania funkcja DV Authentic AttentionⓇ analizuje kluczowe zdarzenia inicjowane przez użytkownika, które występują podczas wyświetlania reklamy, w tym dotknięcia użytkownika, orientację ekranu, odtwarzanie wideo i interakcje sterowania dźwiękiem, itp. Z rozwiązania tego korzystała już m.in. firma Mondelez International, producent czekolad Milka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"