Douglas rusza z kampanią "Mamo, otaczasz mnie miłością"

Sieć perfumerii Douglas w związku ze zbliżającym się Dniem Matki wystartowała z kampanią pod hasłem „Mamo, otaczasz mnie miłością". Działania są realizowane w telewizji, prasie, internecie oraz w perfumeriach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Douglas rusza z kampanią "Mamo, otaczasz mnie miłością"

Do 4 maja przy zakupach wybranych marek, za min. 399 zł klienci otrzymają prezenty od marek, a w drugim tygodniu akcji  (od 5 do 12 maja) przy zakupie produktów tych brandów za min. 399 zł otrzymają elegancką i praktyczną wegańską kosmetyczkę. Oferta obowiązuje we wskazanych terminach lub do wyczerpania produktu. 

Dodatkowo w kolejnym terminie - do 26 maja zaplanowano rabaty do -30% na setki hitów makijażowych, pielęgnacyjnych oraz zapachowych. Rabat procentowy naliczany jest od najniższej ceny z ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. 

Kampania z okazji Dnia Matki koncentruje się także na promocji karty podarunkowej Douglas jako zawsze sprawdzonego prezentu i idealnej propozycji dla niezdecydowanych. Wartość podarowanej karty zaczyna się już od 50 zł i jest do nabycia w perfumeriach Douglas, na stronie internetowej oraz w aplikacji.

Kampania marketingowa zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest obecna szeroko w telewizji. Obejmuje także działania e-commerce i CRM oraz reklamę w prasie i magazynach własnych. 

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+