Dove i Rossman w akcji „Album Piękna”

Marka Dove (Unilever) we współpracy z siecią Rossman Polska przygotowały ogólnopolską akcję „Album Piękna”, której celem jest pokazywanie, że prawdziwe piękno Polek jest bardzo różnorodne. Akcja jest wsparta szeroką kampanią mediową, za której przygotowanie odpowiada Mindshare Polska (GroupM).

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dove i Rossman w akcji „Album Piękna”

– Akcja „Album Piękna” to przykład, jak połączenie sił marek o wspólnej misji może realnie wpłynąć na postrzeganie piękna w społeczeństwie. Wierzymy, że poprzez takie inicjatywy możemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wzmocnić przekaz o tym, że piękno powinno być źródłem szczęścia, a nie lęku. Współpraca ta otwiera nowe możliwości w dotarciu do Polek i Polaków z ważnym przesłaniem. Wierzymy, że łącząc nasze zasoby i doświadczenie, możemy skuteczniej promować ideę piękna, które jest autentyczne i inspirujące. Takie partnerstwa pozwalają nam wspólnie kształtować przyszłość, w której każda kobieta i dziewczynka czuje się pewna siebie i akceptowana. – komentuje Joanna Orzechowska, East Europe marketing manager & category lead w Unilever”

W ramach akcji „Album Piękna” marka Dove we współpracy z Rossman Polska zachęcały kobiety do udziału w projekcie i przeprowadziły rekrutację w aplikacji tej drogerii. Spośród 3000 zgłoszeń z całej Polski wybrano 15 kobiet, które wzięły udział w sesji zdjęciowej, zrealizowanej przez fotografkę Zuzannę Krajewską i opowiedziały swoje życiowe historie dziennikarce Justynie Kopińskiej. W oparciu o sesję powstał właśnie wydany w druku artystyczny album, z krótkimi historiami i fotografiami prezentowanych kobiet; dostępny również w wersji online, na www.albumpiekna.pl.

Szerokie wsparcie w mediach

Wspierająca akcję „Album Piękna” kampania mediowa przygotowana przez zespół Mindshare koncentruje się właśnie na pokazaniu różnorodnego prawdziwego piękna Polek i ich samopoczucia, wykorzystując claimy takie jak np.: ,,Czy patrzysz na siebie z czułością?” i ,,Pragnę własnego piękna”.

Kampania obejmie wiele touchpointów. Wiodącym medium jest digital, ale zaplanowane są także działania w telewizji, OOH/DOOH, prasie oraz działania z influencerkami.

Trzonem kampanii digital będą zasięgowe działania display oraz rich media, planowana jest także współpraca z Onet.pl (emisje reklam na stronie głównej portalu, a także udział kontentowy w programach Onet Rano i Onet Small Talk); mocno wykorzystywane będą kanały SoMe: Meta, TikTok i YouTube.

W programie „Dzień dobry TVN” wystąpi i opowie o całej akcji Zuzanna Krajewska (fotografka, autorka zdjęć do „Albumu Piękna”) oraz Justyna Kopińska, dziennikarka, również zaangażowana w projekt.

– W ramach kampanii planujemy także działania niestandardowe, np. miesięczną wystawę w łódzkiej Manufakturze, gdzie przez cały marzec zdjęcia z „Albumu Piękna” wyświetlane będą na reklamowych „kubikach” na zewnętrznych dziedzińcach budynku, czy wielkoformatowy podświetlany mural przy Rondzie ONZ w Warszawie. W kanale OOH zaplanowaliśmy też użycie ponad 450 nośników citylight i digital citylight – dodaje Jan Kurenda z Mindshare.

Wśród influencerek biorących aktywny udział w kampanii znajdą się: Ania Starmach, Olga Kalicka, Kasia Sokołowska. 

Mediaplan kampanii dopełniają projekty z wydawcami prasowymi – rozkładówki w marcowym wydaniu magazynu „Elle” i działania w magazynie „Vogue” online

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii