„Down the road” to polska wersja belgijskiego formatu. Audycja opowiada o szóstce młodych osób z zespołem Downa, które wraz z Przemysławem Kossakowskim ruszają w podróż po sześciu krajach. Zmierzają się ze stereotypami, które często określają ich jako niesamodzielnych i wymagających opieki.
Pierwszy sezon cyklu w TTV oglądać można było wiosną ub.r. Drugi trafił do oferty Player.pl 10 stycznia br., a premierowe odcinki w stacji właśnie są emitowane.
Trzeci sezon pod koniec roku w Player.pl
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że program będzie kontynuowany, trzeci sezon ma mieć premierę w serwisie Player.pl pod koniec 2021 roku.
Nowe odcinki „Down the road” ponownie poprowadzi Przemysław Kossakowski. - Trzecia odsłona Down the Road powinna moim zdaniem ostatecznie dowieść, że ludzie z zespołem Downa to społeczność złożona z ludzi o niezwykłym potencjale, którzy potrzebując pomocy, sami są w stanie dać wiele w zamian. Tworząc drugi sezon zależało nam, aby pokazać, że sukces części pierwszej nie był przypadkiem, że wartościowych ludzi z zespołem Downa jest o wiele więcej i że potrzebują nie tylko zauważenia, ale też pomocy na wielu płaszczyznach. Myślę tutaj o aktywizacji społecznej, zawodowej, ale też zwyczajnego, codziennego, ludzkiego wsparcia - komentuje Przemysław Kossakowski. - Teraz, chciałbym, aby ta świadomość została ugruntowana. Ludzie z zespołem Downa i ich rodziny to wielka społeczność, która cały czas żyje zepchnięta na margines naszej rzeczywistości. Chciałbym, aby to zaczęło się zmieniać - dodaje.

Wystartowały castingi
Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do trzeciej edycji programu. Aby wziąć udział w projekcie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie downtheroad.pl.
Za produkcję trzeciej serii polskiej wersji projektu odpowiada firma Wiernik Pro (drugą transze odcinków realizowana była przez GPlus Production).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanapowcy-drugi-sezon-ttv-kiedy-emisja-opinie,7170355785119873a ##
Drugi sezon „Down the road” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 21 lutego br. Średnia widownia czterech pierwszych odcinków programu wyniosła 522 tys. osób, co przełożyło się na 4,37 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49.











