Dr Pomponik reklamuje Pomponik.pl (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu plotkarskiego Pomponik.pl (Grupa Interia.pl). Akcję przygotowały firmy Opus B, RS Media i Plankton.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym bohaterem kampanii jest fikcyjny dr Pomponik - specjalista z dziedziny plotkologii, „nauki” z pogranicza medycyny i dziennikarstwa polegającej na badaniu, diagnozowaniu, odkrywaniu sekretów, prześwietlaniu i komentowaniu zachowań celebrytów. Reklamy z dr. Pomponikiem podkreślają w ten sposób tematykę, którą zajmuje się Pomponik.pl.

Należący do Grupy Interia.pl Pomponik.pl w sierpniu zanotował 1,08 mln real users i 56 mln odsłon, a użytkownik spędził w nim średnio 37 minut (zobacz szczegółówe dane wszystkich serwisów plotkarskich).

Akcja reklamowa od 9 listopada jest prowadzona w telewizji (Discovery, BBC, AXN i TV Puls), prasie („Tele Tydzień”, „Teleświat”, „TV 14”, „Świat Seriali”, „Świat Wiedzy”, „Rewia”, „Film”), radio (RMF FM i RMF Maxxx) oraz internecie (serwisy należące do Grupy Interia.pl).

Kreację kampanii przygotowa agencja reklamowa Opus B, produkcją spotów radiowych zajęła się firma RS Media, a postprodukcją spotu telewizyjnego - studio Plankton.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"