Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"

Od 5 proc. do blisko 6 proc. zdrożeją od 3 marca reklamy w sieci Radia Eska (Grupa Radiowa Time) oraz w pakiecie Total Time. To druga w ciągu pół roku podwyżka cennika w tych rozgłośniach.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"

O 5,9 proc. podniesiono ceny reklam w pakiecie Total Time (obejmuje 71 stacji) w dni robocze i o 5,2 proc. od poniedziałku do niedzieli. Podwyżka obejmuje emisje spotów między godz. 6.00 a 20.00. 

W sieci Radia Eska (łącznie 42 rozgłośnie) reklamy zdrożeją o 5,8 proc. w dni robocze i 5 proc. - od poniedziałku do piątku (również w godz. 6.00-20.00). 

– Jest to standardowa zmiana uzależniona od aktualnej sytuacji słuchalności rozgłośni, popytu na reklamę radiową oraz ogólnej sytuacji gospodarczej w Polsce. Ostatni raz podnosiliśmy ceny reklam pół roku temu, a od tego czasu zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny sieci Radio Eska uruchamiając nową stację – Radio Eska Południe, które dociera do 1,5 mln osób w Aglomeracji Śląskiej, Bielsku-Białej, Cieszynie, Ustroniu i Oświęcimiu – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR manager w Time SA. 

Dodaje, że stale rośnie słuchalność najmłodszej stacji sieci – Eska2, która rok po rebrandingu zyskała 31 proc. słuchaczy, a jej zasięg tygodniowy wzrósł o 73 proc.. Rekordowe wyniki w czwartym kwartale ub.r. miały odnotować też Radio VOX FM i Radio Plus. 

Grupa Radiowa Time to kolejny nadawca radiowy, który w ostatnich tygodniach wprowadziły korektę cennika reklamowego. Wcześniej podwyżki ogłosiły też: Grupa RMF, Eurozet, Polskie Radio oraz Audytorium17

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą