Druga odsłona kampanii Castrol EDGE FST™ z rekomendacją wiodących producentów aut

Ruszyła kampania reklamowa promująca olej Castrol EDGE. Trwające miesiąc działania obejmą nośniki zewnętrzne w ośmiu polskich miastach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Billboardy z rekomendacjami czołowych producentów samochodów dla oleju Castrol EDGE – Audi, BMW i Volkswagena można zobaczyć w ośmiu głównych aglomeracjach Polski – Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi i Szczecinie. Kreacje reklamowe przygotowała brytyjska agencja Doggett Jones, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Mindshare.

„Celem kampanii jest podkreślenie rekomendacji flagowego produktu Castrol EDGE przez producentów samochodów, a także edukowanie i rozwiewanie mitów wokół eksploatacji auta czy doboru oleju oraz budowanie świadomości marki Castrol EDGE” – powiedziała Anna Wilczewska, dyrektor marketingu marki Castrol w Polsce. „Ta kampania ma zwrócić uwagę kierowców na fakt, że tylko olej idealnie dopasowany do potrzeb konkretnego silnika zapewni jednostce napędowej bezproblemową eksploatację przez długie lata i maksymalne osiągi” – dodała.

Castrol EDGE to jedyny olej na świecie opracowany w zaawansowanej technologii FST™. Fluid Strength Technology™ to dynamiczny system, który aktywnie wzmacnia olej i zapewnia mu zdolność ciągłego reagowania na potrzeby silnika i dostosowywania się do niego przy każdym stylu jazdy.

Obecna kampania rekomendacyjna jest powtórzeniem analogicznej kampanii Castrol EDGE z kwietnia ubiegłego roku. Partnerstwo z wiodącymi koncernami motoryzacyjnymi jest integralną częścią strategii biznesowej firmy Castrol.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji