Dział „Instrukcja obsługi”, będąca przewodnikiem po produktach i wydarzeniach, w drugim numerze „Esquire” zmniejszony zostanie do sześciu stron. Wydawca zapowiada, że jego objętość będzie elastyczna.
W wydaniu czytelnicy znajdą m.in. rozmowy z Tomaszem Stańką i biegaczem Krzysztofem Dołęgowskim, a także reportaż o bandytach napadających na bankomaty.
Drugi numer „Esquire” ukaże się w objętości 168 stron i w niezmienionej cenie 11,90 zł. Nakład pisma wyniesie 50 tys. egz., podczas gdy pierwszy numer został wydrukowany w liczbie 80 tys. egz. Jednocześnie tytuł poszerzy dystrybucję o stacje benzynowe.
Wydanie wspierać będzie kampania reklamowa w telewizji (kanały tematyczne Polsatu i TVN), radiu, prasie (tytuły Marquarda), internecie i kinach (Cinema City).

Kreację przygotował wydawca, media telewizyjne zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.











