Polsat emituje premierowe odcinki programu "Kabaret K2. Jedziemy po bandzie" w środy o godz. 20:30, począwszy od 3 września. Do tej pory, po emisji trzech wydań, średnia oglądalność kabaretowego formatu wynosi 675 tys. widzów.
To daje Polsatowi udział w rynku na poziomie 6 proc. w grupie wszystkich widzów i 6,1 proc. w grupie komercyjnej 16–59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Premiera drugiego sezonu programu "Kabaret K2. Jedziemy po bandzie" przyciągnęła przed ekrany średnio 583 tys. odbiorców. Tydzień później było ich 690 tys., a ostatni z wyemitowanych dotąd odcinków z 17 września obejrzało średnio 752 tys. osób. Był to jak dotąd najchętniej oglądany odcinek, a gościem komików z tytułowego kabaretu była aktorka Anna Mucha.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Program kabaretowy z większą widownią niż miłosne reality show
Jesienią ubiegłego roku Polsat emitował w środowe wieczory reality show "Moja mama i twój tata" prowadzone przez Katarzynę Cichopek. Według danych Nielsena z analogicznego okresu ub.r. pierwsze trzy odcinki "Moja mama i twój tata" oglądało średnio 339 tys. widzów. To przełożyło się na 3 proc. udziału Polsatu w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 3,9 proc. w grupie 16–59.
O programie "Kabaret K2. Jedziemy po bandzie"
"Kabaret K2. Jedziemy po bandzie" to kabaretowe show przygotowane przez Bartosza Klauzińskiego, lidera Kabaretu K2 i towarzyszących mu na scenie komików: Tomasza Łupaka i Dominiki Najdek.
"To również przeszło godzinna jazda bez trzymanki ze zjadliwą, bezkompromisową, ostrą satyrą, wymierzoną w hipokryzję otaczającego nas świata" – czytamy w oficjalnym opisie programu.

W każdym odcinku pojawiają się goście specjalni. W drugim sezonie, do tej pory, wystąpili wspomniana już Anna Mucha, Michał Czernecki i Ewa Kasprzyk.
Format zadebiutował na antenie Polsatu wiosną. Pierwszy sezon "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" był emitowany w środy o godz. 20.10, średnia oglądalność całego sezonu liczącego osiem odcinków sięgnęła wówczas 809 tys. widzów. To przełożyło się na 6,5 proc. udziału Polsatu wśród wszystkich widzów i 7,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsena.











