„Drugie śniadanie mistrzów” straciło widzów i przegrało z TVP Info

Program Marcina Mellera „Drugie śniadanie mistrzów” w  porównaniu do poprzedniego sezonu stracił 18 tys. widzów. TVN24 w czasie emisji talk-show przegrała walkę o widza z TVP Info, ale wygrała z Polsat News.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Kolejny sezon “Drugiego śniadania mistrzów” na antenie TVN24 oglądać można było w okresie od 8 września 2012 roku do 22 czerwca 2013 roku, o godz. 12.10. Średnia widownia magazynu w tym czasie  wyniosła 256 tys. widzów, co przełożyło się na 3,90 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 3,60 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W zakończonym właśnie sezonie najchętniej oglądany odcinek programu Marcina Mellera został wyemitowany 16 marca br. i zgromadził on 403 tys. widzów. Tylko temu epizodowi udało się przekroczyć granicę 400 tys. oglądających.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. magazyn stracił 18 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Drugiego śniadania mistrzów” wyniosła 274 tys. osób, co przełożyło się odpowiednio na 4,75 proc. oraz 3,70 proc. udziału (więcej na ten temat).

Stacja TVN24 w paśmie emisji programu Marcina Mellera przegrała walkę o widza z konkurencyjnym kanałem TVP Info, który w tym czasie pokazywał programy „Świat i gospodarka” oraz „Serwis info weekend”, co przełożyło się na 4,27 proc. udziału. Z kolei wynik Polsat News w tym czasie wyniósł 1,20 proc. (gł. serwis informacyjny). Natomiast w grupie komercyjnej TVN24 wygrała z oboma konkurentami.

W „Drugim śniadaniu mistrzów” Marcin Meller spotyka się ze znanymi osobami, by dyskutować o polityce, kulturze i bieżących wydarzeniach. Talk-show powrócić ma na antenę TVN24 we wrześniu br.

Trzy topowe odcinki „Drugiego śniadania mistrzów”

Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech