Duże spadki na rynku dzienników regionalnych

We wrześniu 2007 r. spadła sprzedaż większości dziennikówregionalnych, "Głos Wielkopolski" jako jedyny odnotował wzrost.Który tytuł stracił najwięcej?

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Liderem sprzedaży ogółem wśród dzienników regionalnych pozostaje"Dziennik Zachodni" (Polskapresse) ze średnią 85 683 egz. (spadek o12 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.) - wynika zwrześniowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęła "Gazeta Pomorska" (Gazeta Pomorska Media)- 83 314 egz. (rok wcześniej 88 956 egz.) a trzecie "ExpressIlustrowany" (Polskapresse) - 54 354 egz. (spadek o 7,2 proc.).

Z grona największych najlepiej sprzedających się dziennikówregionalnych swoją sprzedaż poprawił tylko "GłosWielkopolski".

Jeśli porówna się dane "miesiąc do miesiąca" to spadła sprzedażwiększości dzienników regionalnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela