Sprzedaż ogółem "Polityki" we wrześniu 2009 r.wyniosła 141 554 egz., czyli o 6 proc. mniej niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Tuż za "Polityką" uplasował się "GośćNiedzielny" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej "GośćNiedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie 131 872 egz. (wzrost o5 proc.).
Na trzecim miejscu znalazł się "NewsweekPolska" (Axel Springer Polska), który sprzedał się wilości 112 644 egz. (spadek o 7 proc.). Na czwartej pozycjiuplasował się "Wprost" (AWR "Wprost"), który miałsprzedaż mniejszą o 17 procent. Jeszcze większy spadek odnotował"Przekrój" (w dół o 29 proc.).
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasypolskiej i zagranicznej liderem była "Angora" (WydawnictwoWesta-Druk Mirosław Kuliś), która we wrześniu br. sprzedała się wilości 342 134 egz. (wzrost o 11 proc.).












